23 August, 2011

近期"最爰"

1/ 專科乳液化妝水


經yoko tsang推介呢枝係"SKII 神仙水的平價版", 決定一試...
因為我日常都會係泠氣地方下工作, 導致皮膚的水份長期流失, 所以我選擇了滋潤型, 額外仲有清爽型, 我試左第一晚時已經覺得好水潤, 當中含有成份有透明質酸(保濕產品必備的成份), 蜂皇漿精華 (含氨基酸, 蛋白質等等, 可以減少面上的細紋 & 斑點), 質地比一般化妝水結身, 不過超易推, 用五毫子的份量已經足夠全面,  其保濕程度確實一流, 用後你會即時感覺到皮膚好似飲滿水一樣, 好水潤, 都係$88 , 值得投資, 各大屈巨氏,萬寧有售~


2/雪完美
去豆無印修護精華面膜



哈哈!又係雪完美, 唔知真係以為我做左佢代言人...
其他呢款面膜同我之前提及的去豆神仙水係同一個系列, for 去豆功效都好好架。
近日當我面上出現了初生暗瘡時我就會用神仙水 + "佢", 之前提過神仙水 + 卸妝棉薄薄地膊係幾晚, 粒暗瘡就會慢慢謝, 不過當我要對抗一d更頑強的暗瘡時, 我就會用埋呢款去豆面膜, 每包面膜的精華液都好充足, 一上面已經好濕潤, 涼涼地的感覺, 好舒緩, 面膜仲有掛耳仔功能, 唔會咁易滑落, 一邊寫blog一邊用佢都真係好方便, 成份當中仲加了"綠蘆筍精華"可以幫你平均油脂同淡化豆豆印, 點解我d印咁快無曬??其實佢都有功勞架。
價錢都係 $79/ 7pcs, 真係經濟又實惠。 


3/ Sofina
SPF50 + PA+++防曬乳液


呢枝我要介紹的係佢"質地", 真係好薄, 一D都唔油, 搽左就好似無搽一樣, 皮膚感覺0負擔, 雖然佢可以當Day cream咁用, 但係平日我都會搽番自己Day cream再用佢, 防曬的程度仲未可以告訴大家, 因為用左只有2個星期, 不過用完佢之後真係令我對防曬產品有左新希望, 以前曾經用過的防曬產品都比較油膩, 就算講到明唔油膩但一搽上面就好似有一層好厚的膜包住你塊面, 加上之後的化妝成塊面都會好"立", 有一排焗到皮膚敏感出曬粒粒...=_="所以我唔敢用任何防曬產品了, 但因為現在的陽光太猛烈, 落一落樓下D手手腳腳都容易變黑, 我即刻擔心面部的黑色素都同樣會增加, 加上年齡愈大, 皮膚會更易老化, 所以我想係佢未老化之前預防左先, 防曬都係一個好重要好部份, 不可少。因為係日日的保護, 對於我自己最緊要係簡岩自己喜歡的質地, 感覺要舒服唔好令皮膚負擔太重就可以了, 至於其防曬程度, 我要用多一段時間睇下有冇新的雀班出現先可以再下定案, 可能未係保護未去到最理想, 但都一定好過咩都唔搽就出去見太陽伯伯啦^^ 價錢唔算貴 $270 around... 

4/ Sofina
SPF20 . PA++ Make up base

呢隻make up base 主要有控油的功效, 搽完防曬之後再上make up base依然好輕, 皮膚感覺都係0負擔, 其控油的情況比以往的make up base都較為理想, 我每日化妝的時間差不多8am-11pm, 算比較長時間, 平均到6-7pm先需要補一次妝。以前用過其他牌子的make up base 控油效果都唔理想, 平均到2-3pm就要補一次妝, 7-8pm就再補一次。 所以今個夏天我就只會用佢架^^ 價錢都係$280 (around)

5/ The Body Shop
Honey Bronze Body Oil


一到夏天個個都想轉個 "Tan Look", 而我都唔例外, 但有時曬出黎的黑會未如理想, 有d黑會過份暗啞, 有d就會似過份燒傷, 所以曬太陽都係一門學問。至於曬得唔靚的解決方法就搽 body oil,我發現靚的 Tan Skin 就係要有光澤, 無論你有曬得夠唔夠黑都好, 皮膚的光澤係好重要, 以前我會用一d有shinny 效果的 body lotion, 雖然都好靚, 但係 for 平日 day wear 就好似誇張左d, 所以閃閃的lotion都係留番特別的日子 or night wear 時用, 而呢枝 honey bronze 就岩曬平時日日用, honey bronze oil 會為你的皮膚加上光澤, 閃粉的粒子好幼細, 所以閃出黎的效果好自然, 搽上去會令你的膚色望落好健康, 真係岩曬日出時候用, 價錢都係$119...真係超值!曬黑左的朋友不防一試~