25 September, 2010

Jeffrey Campbell


居然係細it見到一對對 Jeffrey campbell 出現在我眼前, 忍唔住坐低試曬咁多個款="=
最令我愛不惜手都係以上兩對 Bootie, 著上腳兩對都各有千秋...
唔知天氣幾時先轉涼呢??真係好想換季...


24 September, 2010

Thank you!


This Summer有表妹仔陪, 過得特別開心~
我地投契程度已經達到100%, 大家都會share自己生活/看法/感情( Even我唔讚成你年紀輕輕就拍拖),
傾盡天下間所有事情!

其實你係我身邊的時候, 曾經好奇怪地我有以下想法(排名不分先後):

1/ 時時刻刻都會擔心你食唔飽, 想狂買野比你食
2/ 明明有空牀...都要迫你同我同牀
3/ 好想將你珍藏, 永遠留係我身邊 ( 哈! 好似好變態咁...)
4/ 若果我地分開了...真係會掛住 /擔心你一個人得唔得( Even分開時間只有半日)
5/ 不如搬埋過黎啦...我以後照顧你

最後我發現需要別人照顧O既原來係"我", 之所以會有以上o既想法...
我諗...係我需要一個我信賴o既人去比我依靠一下, 好想番到屋企就見到你, 可以暫時卸低平日o既面具做番自己! 講任何想講的說話, 做任何想做的事,No drama. No pressure.

Anyway...thanks for your visit in this summer.
MUST be come back when you 18 yrs, you promise!! Love you!!

SO COLORFUL / EARTH FIRE AIR AND WATER by CALVIN KLEIN

 


令人再一次噴血的Ad Campaigns "Calvin Klein Men's Underwear Fall 2010~
今次仲要玩埋Colorful, 唔知下次係唔係玩埋 3D ?
If.........Colorful + 3D......都唔錯喎!!
I luv the "YELLOW" one...Mehcad Brooks is awesome! Very nice figure!

"Micheal Jackson" 影子



Ne-Yo - One IN A Million

排舞已唔再講, Neyo o既小動作, 追女仔o既手法, 衣著, dancer配合...
真係好有MJ Style...
even 所有野都好似MJ,
but...
match埋Neyo把聲首歌已經變得特別唔同了...

"石硤尾山寨市集"


石硤尾白田街30號, 賽馬會創意藝術中心中央庭園


可能係"人鬼情未了"的關係... 一去到"山寨市集"就忍唔住要試造番隻杯,Ha...
 一直都好想學拉坯, 今次終於可以一嘗, 發現原來都唔係咁容易...
第一次接觸呢個地方, 估唔到香港仲有咁多人支持手作製品, 入面有個"本土原創手工藝品市集" , 可以見到一班熱血青少年自製獨一模二的product作賣買, 另一方面更可以令佢地體會到經營小生意o既學問, 氣氛唔錯~
你可以從當中o既product見到designer放左好多時間&心機去完成, 有部份product 係用日常用品/經常會用到o既野去製作, e.g 衣夾, 飲管等等......
當時我一邊行一邊聽到:

"其實好易姐,我都識整啦"
(咁...你有無花時間去造呢?)
or
"其實我都諗到啦"
(咁...你有無真正去實行過呢?)

講真我都有咁樣問過自已...慢慢感受到當中o既價值已經唔再係product外觀/ 實用程度去衡量,
而係佢地那份"敢去嘗試" & "堅持"的心...
有時間的話可以去行下睇下, 你會發現而家o既八十後/ 九十後唔應該只被o靚模/ 援交少女/ 濫毒青年/ 激進青年標籤住...


23 September, 2010

My FAVOURITE FAVOURITE FAVOURITE Band~

Given a little more - Maroon 5

Misery - Maroon 5
"Given a little more" & "Misery"off their upcoming third album "Hands All Over".

"The Killers"





成套戲最值得一睇都係Ashton Kutcher's Body...
So disappoint~
一向睇親Ashton Kutcher, Katherine Heigl拍o既愛情小品都會好開心, 覺得好relax,但係今次就真係.......男女主角之間feel唔到有感情, 故事亦都唔特別有趣, 唯一可以講o既係拍到Ashton型左, 比佢以往o既戲多左打鬥鏡頭 & 埸面。
Anyway, 可能等左幾個月對佢期望大左, 諗住可以笑餐飽, 點知失望而回...

"The Note Book"




經過朋友介紹, 終於睇左"The Notebook",is super Romantic.
忍不住即刻search左好多gossip is abt Rachel McAdams & Ryan Gosling.
 "2005 MTV Best kiss Award"更為經典, 佢地好有默契地係銀幕前重演一次kissing 鏡頭...
They are really love each other.
Ryan 只係講一句"it was my pleasure",從我角度呢句已經唔係講緊個獎...
...係能夠讓(我)遇上Rachel " it was my pleasure!!"