24 September, 2010

Thank you!


This Summer有表妹仔陪, 過得特別開心~
我地投契程度已經達到100%, 大家都會share自己生活/看法/感情( Even我唔讚成你年紀輕輕就拍拖),
傾盡天下間所有事情!

其實你係我身邊的時候, 曾經好奇怪地我有以下想法(排名不分先後):

1/ 時時刻刻都會擔心你食唔飽, 想狂買野比你食
2/ 明明有空牀...都要迫你同我同牀
3/ 好想將你珍藏, 永遠留係我身邊 ( 哈! 好似好變態咁...)
4/ 若果我地分開了...真係會掛住 /擔心你一個人得唔得( Even分開時間只有半日)
5/ 不如搬埋過黎啦...我以後照顧你

最後我發現需要別人照顧O既原來係"我", 之所以會有以上o既想法...
我諗...係我需要一個我信賴o既人去比我依靠一下, 好想番到屋企就見到你, 可以暫時卸低平日o既面具做番自己! 講任何想講的說話, 做任何想做的事,No drama. No pressure.

Anyway...thanks for your visit in this summer.
MUST be come back when you 18 yrs, you promise!! Love you!!

No comments:

Post a Comment