14 November, 2011

鄭多燕 Figure Robics



熱身篇


整體運動篇



啞鈴篇


針對腹部篇


減肥真係女人的終身事業, 由10年前我每一年的生日願望都會加上“希望減肥成功”這一句。
哈!究竟去到一個甚麼程度先算成功?
女人永遠都想把自己處於在最佳的狀態, 無論身型或皮膚。
不過我認為真的沒有一個尺度去量度 “最佳的狀態”,個人的身體其實係因人而異,健康才是最重要,無論身,心都應隨時處於在最佳的狀態,而運動就係最好的方法。

平日我都會選擇跑步,可算是最簡單,直接,方便,不過唯一的代價就係換來腿部的發達><係所有女士的弱點。
但當我接觸了鄭多燕的Figure Robics之後,我就覺得有救了~
動作非常簡單,節奏好,運動量都非常足夠, 當中都會有耐力的鍛鍊,真係適合任何人事。
每晚跳完都覺得好舒暢, 全身的引擎會完全啓動, 流的汗比我跑步時出得多,30 mins 真係過得好快。
就算不是為了減肥, 為健康,為心靈,為放鬆, 為減壓都應該要運動。

鄭多燕只用了3個月時間減掉身上脂肪,唔知我可以用幾耐時間減掉我多餘的脂肪呢?剛維持了一個星期, 我會繼續努力,可以Keep fit我都已經好滿足了, 大家一齊跳舞吧!  


BTW,我更希望可以感染到身邊缺乏運動的朋友,日見她們心理或身體不時出現問題,真的好想帶比她們多一點正能量!

No comments:

Post a Comment